fredag 11. juni 2010

Vm er i gang - Lizzard vs. Buttercup, janneleas kamp!



Her har vi mobilblogget starten. Jeg skal kjempe om å få ferdig en Buttercup i Wollmeise, i fargene Campari Piccolo og Campari Orange. Som om ikke det er nok trår jeg til og topper med et par "øglesokker" i svart/hvit Fabel (og noen rester lignende sokkegarn) og Wollmeise Mistelzweig.


Er i gang allerede... Det vil si at jeg har klart å legge opp til den ene tåa på første sokk. Og ja Fjellrosa, det ble gjort etter midnatt!

Ønsker alle deltagere god strikking og lykke til!

4 kommentarer:

  1. Flott farge på buttercupen din. Lykke til.

    SvarSlett
  2. Buttercup i Piccolo og Orange? Dåne, det må jo ble verdens fineste plagg - nå ble jeg misunnelig, jeg:-) Akkurat mine farger...hihi:-)
    Fabel er også flott til sokker, og jeg strikker en god del med det garnet.
    Lykke til - og heia, heia:-)
    Ps...skal ikke se noe særlig fotball, i hvert fall ikke sånn til å begynne med.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se Buttercupen ferdig :)

    SvarSlett
  4. Veldig fine ting du har valgt! Det blir spennende å se dem ferdig!

    SvarSlett