fredag 11. juni 2010

Ruth@ garn til prosjektet VM

 Ja så er jeg klar til Fotball VM med garn og pinner.
Dette merkelige garnet har jeg kjøpt i Sverige og nå er det klart til å strikke sjal av. 
Har ikke bilde av mønstret ferdig, har det kun hånd skrevet så jeg fant et bilde på nett av dette sjalet
Feather and Fan Shawel.
Så nå er det å begynne med dette..

Så er det masse hvit garn og selvfølgelig har jeg kjøpt feil pinner så jeg må finne pinner nr. 2,5 rundpinne til et baby teppe som skal strikkes. 
Mønstret er jeg ikke helt sikker på enda, men har et i bladet fra Lanett baby 0812 - 0- 4 år.
eeler om jeg synes det er greit å strikke dette sjal mønstret og lage et hvit teppe i det mønstret.. 
Så får jeg se om jeg melder på mer underveis...
God strikke Fotball VM

4 kommentarer:

  1. Ser ut som du får drt travelt,nydelig med hvitt til babyteppe

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se ferdige prosjekter :)

    SvarSlett
  3. Herlig garn! Og sjalet er så morsomt å strikke :-) Lykke til!!

    SvarSlett