mandag 14. juni 2010

Dag 4 - sakte men sikkert går det framover

Etter en litt "tøff" start med 5 opprekkinger er jeg endelig godt i gang og jeg har fremdeles klokketru på at stjernespekksjalet skal bli ferdig i løpet av VM, med frynser og det hele. Dette blir et supert sjal til høsten :o)
Det som er litt kjedelig er at jeg ikke har fått med meg en eneste kamp *rister oppgitt på hodet*.


Litt usikker på hvor mye garn som går med til frynsene, må bare passe på å stoppe i tide så jeg får nok garn til de...

Nå skal jeg sjekke hvor langt dere andre har kommet :)

3 kommentarer:

  1. selvfølgeli blir du ferdig.

    SvarSlett
  2. Så flott, ser vanskelig ut :-S

    SvarSlett
  3. Det skjerfet blir kjempefint.Jeg knyttet frynser etterhvert på den andre kanten,så jeg var sikker på å ikke få for lite garn

    SvarSlett