fredag 11. juni 2010

Happy's VM-strikk

Endelig! Nå er dagen her, fotballen er igang på skjermen og garnet er funnet frem. Herlig! Dette har jeg gledet med masse til, selv om jeg er helt ny med blogging. Og så mye fint dere skal strikke alle sammen, skal bli morsomt å følge utviklingen :-) Først på listen min står to ullbukser, en grå og en rosa.


Deretter et babysett i hvitt og grått.


Dette blir gøy! Lykke til alle sammen!

Argentina og Nigeria på skjermen og jeg er godt igang med den rosa ullbuksa. Kan se ut som jeg får litt lite garn etterhvert, må nok fylle på på mandag :-)

3 kommentarer:

  1. Lykke til med ullbukser og babysett, skjønner at jeg er en "slow" strikker med mitt ene prosjekt...

    SvarSlett
  2. Du er nok ikke 'slow' Nora, men jeg fant ut at det blir noen timer foran skjermen siden jeg er fotballidiot. Så får håpe jeg blir ferdig! :-)

    SvarSlett
  3. Dette blir nydelige babyplagg,

    SvarSlett