fredag 11. juni 2010

Through the Woods!



Jeg har hatt planer om å strikke denne i eeeevigheter. Og nå dumpet garnet ned i posten her om dagen, så da ble det jo en ypperlig mulighet å gjøre det til VM-strikk! Garnet er Cascade økologisk ullgarn som jeg måtte bestille fra tyskland. Jeg kunne muligens funnet erstatningsgarn her hjemme, men jeg ønsket meg så veldig ett fullverdig resultat. Heldigvis var ikke garnet dyrt i det hele tatt, og det står det skal holde med et hespe à 150 g.

Oppskrifta er fra Ravelry, og den kan kjøpes her.

Så!! Da er vi igang da!

5 kommentarer:

  1. Den e bare kjempefin ;o) Blir spennende å se...

    SvarSlett
  2. Denne er herved lagret i ønskelisten min, gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett
  3. Den så deilig ut,lykke til

    SvarSlett