fredag 11. juni 2010

Jeg velger meg Ishbel


Da er jeg klar for litt kosestrikk etter alle sokkene jeg har strikket. Har lenge tenkt jeg skulle strikke sjalet Ishbel på nytt, og det ble valget mitt under dette mesterskapet. 

Jeg velger meg Wollmeise Twin å strikke dette sjalet i, med fargen Wellensittichvogelfeder til glattstrikkdelen, og Mistelzweig til lacedelen. Tror det kommer til å funke. 

Siden jeg skal pakke og flytte og pakke ut igjen under dette mesterskapet, legger jeg kun inn dette prosjektet. Om jeg strikker mer, det vet jeg ikke nå. Men ikke umulig det kommer noen sokker også etterhvert:-)

Jeg håper jeg blir tilgitt at jeg glemte å ta bilde før jeg la opp nå i natt...?

6 kommentarer:

  1. Bitt@mi.... Tøyer reglene og blogger påbegynt arbeid som oppstart... Offensivt spill, vi får satse på at overdommeren ikke gir ut kort...

    Jeg har også valgt meg Mistelzweig! Til et annet prosjekt riktignok, men jeg har så vidt lagt opp og strikket de første omgangene. Nå er vi i gang! Heia Bitt@mi!

    SvarSlett
  2. Lekker farge du har valgt. Det kommer til å bli nydelig.

    SvarSlett
  3. Jeg elsker grønt! Sjalet ditt kommer til å bli nyydelig :)

    SvarSlett
  4. Kanskje vi liker de samme fargene? Lykke til med flytting også!

    SvarSlett
  5. Jeg har også en Mistelzweig liggende, som jeg har tenkt å bruke til sjal. Ishbel blir nok nydelig i dette garnet:-) Jeg har ikke råd å bruke mine meiser enda. Jeg har dem bare fremme av og til og tenker på hva jeg skal tørre å strikke av dem. Lykke til:-)

    SvarSlett