fredag 11. juni 2010

Nora sin VM-strikk #1

Endelig VM-start, gleder meg til både fotball og strikking! 

Ja, jeg har dilla på sjal, og derfor kommer det kanskje ikke som en overraskelse at det er nettopp sjal jeg skal strikke under VM...


Har lenge hatt lyst til å strikke Pickles sitt stjernespekksjal, og nå blir det endelig. Sjalet skal strikkes i dobbel pt2 fra Rauma på pinne nr. 9. Skulle det gå kjappere enn beregnet å strikke dette får jeg fylle på med noen småprosjekter etter hvert.

Flere som skal se fotball i tillegg til å strikke?

5 kommentarer:

  1. Jeg digger sport så jeg skal fåp med meg alle kamper jeg har anledning til og se!!!

    SvarSlett
  2. Jeg skal ikke se en eneste kamp, men jammen var det spreke farger du har valgt til sjalet ditt. Kommer til å bli flott.

    SvarSlett
  3. Flotte farger! Me like!
    Se sport... Kanskje! Litt i alle fall, må jo gjøre noe samtidig med strikkinga!

    SvarSlett
  4. Har sjal på programmet mitt også.. er ingen sjal strikker , men en gang må bli den første. gleder meg til å se dit..

    SvarSlett
  5. Skal definitivt se fotball! Får sikkert ikke med meg fryktelig mange kamper, men kommer nok til å se en del =)

    SvarSlett