fredag 11. juni 2010

Buttercup i VM-tider

Jeg er helt i stargropa, det er vi vel alle sammen. Mønster, garn og pinner og jeg selv er klar. Har ikke begynt enda - har en lue til SUS som må gjøres ferdig, det tar tross alt ikke så lang tid.
Når det gjelder VM-strikk vet jeg ikke hvor mye tid jeg har til rådighet, så jeg våger ikke melde inn mer enn denne ene tunikaen. Jeg vil strikke den i Mandarin Classic, en støvgrønn farge, eller kanskje det er lys oliven det heter. Iallefall er det strålende vakkert til meg;)


Blir det tid til overs før VM er slutt skal jeg sitte med hendene i fanget - not.

Nei, vi får se hva det blir..........
Modellbildet er hentet fra flickr, Mønster kan du finne her (ravelry)

2 kommentarer:

  1. Lykke til med VM-strikken, gleder meg til å se Buttercupen ferdig :)

    SvarSlett
  2. Flott vm-prosjekt,lykke til

    SvarSlett