mandag 14. juni 2010

Dag 4 - første bukse ferdig :-)


Da var første ullbukse ferdig, skikkelig tykk og god bukse til vinteren kommer. Heldigvis er det leeeeeenge til ennå! Er helt imponert over alle flotte prosjekter her inne, flinke folk! :-) Skal gjøre ferdig Feather and Fan comfort sjalet jeg begynte på før VM-strikken så det teller ikke. Men må gjøres ferdig allikevel før jeg kan fortsette på neste prosjekt i VM-strikkinga. Har ikke helt bestemt meg om det blir bukse eller babysett.



Koser meg masse med strikking og fotball (kun 1 kamp jeg ikke har fått med meg) - det håper jeg alle dere andre gjør og!



Fortsatt god strikk, damer :-)

3 kommentarer:

  1. Og jeg som ikke har startet ennå! Wow!!

    SvarSlett
  2. Jammen har du fått opp farten,deilig bukse du hat strikka

    SvarSlett