mandag 7. juni 2010

Første blogge dag er

11 JUNI 00.00 - Da blogger vi prosjekt og garn - alle prosjekt må være nye ting, om man vil være med på pallplassering etter endt mesterskap. Gjerne en beskrivelse av hva man vil få til under mesterskapet... VM varer 1 måned, så man får jo til endel på den tiden :-D Store som små prosjekt er bare og melde på!!!!
For og bli med på palltrekkingen, må du ha blogget prosjekt med forklaring - og bloggert etter bilde FØR VM er ferdig.
Om dere følger med på VM eller ikke har jeg ikke noe med, men jeg kommer nok til og skrive om noen fra VM - jeg er sportfantast - men det er ingen regel at dere skal følge med. Bare strikk and be happy!!

15 kommentarer:

  1. Må alle prosjekt blogges FØR vm-start? Kan man komme med nye prosjekt underveis?

    SvarSlett
  2. Kan komme med supplerende om man blir ferdig..men FØR bilde skal blogges

    SvarSlett
  3. Spør sikkert dumt jeg, helt ny på dette. Skal jeg legge inn prosjekter på min egen blogg før fredag?

    SvarSlett
  4. Du blogger prosjekter her inne...man trenger ikke ha blogg nødvendigvis - :-D gleder meg

    SvarSlett
  5. Har du adda deg til bloggen forresten, meldt deg på????? (Happy)

    SvarSlett
  6. Nei, det tror jeg egentlig ikke. Hvordan gjør jeg det? Så jeg må legge inn bilder ikveld av det jeg skal strikke?

    SvarSlett
  7. send meg emailen din HAPPY...så adder jeg deg til bloggen her som medlem.... du legger inn bilder etterpå, TIDLIGst i kveld 00.00
    send emailen din til
    gurlih@broadpark.no

    SvarSlett
  8. Tusen takk! Mailen er på vei :-)

    SvarSlett
  9. Hepp!
    Da blir det strikkings damer! Jeg sitter klar med pinner og mønster og det er bare ett kvarter til vi starter. Jeg skal legge opp allerede i kveld og strikke en times tid, må jo komme igang med festlighetene!

    SvarSlett
  10. Sitter her med snørr,gørr og feber og tror natta blir lang.Knasker halslinser og sper på med tyrker. Venter på 00.00 så jeg får starta. Hører på so 80's på vh1.Morsomt.

    Kos dere !!

    SvarSlett
  11. Jeg er ikke klar før det er dagslys ute. Det har vært en lang dag, så nå skal jeg finne sengen. Lykke til da, alle sammen :)

    SvarSlett
  12. Klokka er jo helt på jordet !!!

    Spøt-oline: Her blir det ikke mørkt på mange uker enda.Dagslys hele døgnet !!

    SvarSlett
  13. Fjellrosa:
    Klokka di er 9 timer for sen.

    SvarSlett
  14. Var innstillt på Stillehavskysten...hehehe man kan jo alltids drømme.....skal være korrekt nå!!

    SvarSlett
  15. Burde vært på stillehavskysten.... ;-))

    SvarSlett