onsdag 30. juni 2010

Ferdig Buttercup - nytt VM - strikk

Da har jeg fått ferdig Buttercuppen - jeg er fornøyd, den er god å ha på og passer godt.
Jeg har laget den litt lenger enn mønsteret tilsier, ca 15 cm, men tror ikke gjør noe som helst. Lang i ryggen er jeg (ikke SÅ lang da), men jeg synes originalen ser litt kort ut....
Da jeg begynte på siste nøstet tenkte jeg at resten skulle være havskum-mønster, det blir noen runder. Men det holdt akkurat til 4 rapporter. Originalen har 1 rapport nederst.
Nå starter jeg på nytt prosjekt. Babyjakke denne gangen, det klarer jeg vel på de 11 dagene som gjenstår?


Nå er det bare de gode kampene igjen i VM. Kos dere med strikketøy og TV-fotball. Det er i hodet vi bestemmer om vi skal like det eller ikke, og vi bestemmer helt selv. Dette er GØY!


1 kommentar:

  1. Jeg likte veldig godt den tunikan. Fin farge og mønster. Du kledde den godt.

    SvarSlett