søndag 11. juli 2010

Kom i mål og vel så det!!!

Denne lappen strikket jeg i dag siden jeg var ferdig med de to guttegenserne jeg hadde satt meg som mål å strikke under VM. Det er lapp nr i til Great American Aran Afghan-teppet mitt som jeg skulle begynt på for lenge siden. Er med i en along på Projo som begynte i januar 2009 og som skal være ferdig 1 oktober. litt sent ute men dette var gøy så andre lapp er nå på pinnene! Jobber best under press tror jeg, hehe.

Her er en av genserne jeg strikket, den ble ferdig i går, trodde faktisk ikke jeg skulle nå det innen Vm var slutt men det gikk jo fint det! Denne har jeg strikket til min lille gullgutt på 1 år :-)

Her er genser nr 2, den er strikket til lillegutts bestevenn... Begge er strikket i Mandarin Petit på pinne nr 2,5 og oppskrfiten er fra et gammelt Dropshefte. Må si jeg ble veldig fornøyd med genserne og med min egen innsats! Så mye flott dere andre har strikket også da, artig å se hvor mye man klarer å strikke på en måned!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar